Stanka Prodnik

28. 8. 2011  |  Mladina 34  |  Kultura  |  TV

Vročina, smrad in zapeljevanje

O vrhuncu poletja in temah, ki se jih lotevajo televizijci

Komercialkino “akumaliriziranje” ‘vročih’ novic iz centra prestolnice

Komercialkino “akumaliriziranje” ‘vročih’ novic iz centra prestolnice
© vest.si

Kako bedna je televizijska ponudba v zadnjih poletnih tednih, priča podatek, da zadnje čase najrajši gledamo kar Polnočni klub na nacionalki, eno redkih oddaj, ki poleti ni na dopustu ali podvržena neskončnim ponovitvam, kot to počne Tednik, kjer vsak ponedeljek ob osmih prežvekujejo stare afere.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate prijaviti. Prijavite se . Ostala ponudba naročniških paketov se nahaja TUKAJ.

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Spletna Mladina - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.