foto Miha Fras

 |  Mladina 3  |  Kultura

Von Brlek in Don Rotovnik

Mitja, Andrej in Darko na koncertu slavnega tenorista Cure<BR><B>Mitja Rotovnik</B>: Darko Brlek: "Z dogovorom smo hoteli poskrbeti za varčno potrošnjo denarja davkoplačevalcev."">

Mitja, Andrej in Darko na koncertu slavnega tenorista Cure
Mitja Rotovnik: "Lani se je zgodilo, da je nekaj dni pred jazz festivalom neka zasebna agencija organizirala v Križankah popularni koncert, ki je katastrofalno vplival na prodajo vstopnic za naš festival, ki je bil sofinanciran iz državnih sredstev."
Darko Brlek: "Z dogovorom smo hoteli poskrbeti za varčno potrošnjo denarja davkoplačevalcev."
© Miha Fras

Začelo se je popolnoma nedolžno. Cankarjev dom (CD) že vseh dvajset let svojega obstoja vsako leto sproti podpisuje pogodbe s svojimi partnerji. Ena od takih pogodb naj bi bila tudi dogovor, ki sta ga CD in Festival Ljubljana (FL) sklenila 30. novembra lani. Omenjena javna zavoda sta nedvomno poglavitnejšega pomena za kulturno življenje prestolnice. Še posebej po podpisu pogodbe med Festivalom Ljubljana in mestno občino Ljubljana o predaji ljubljanskega gradu Festivalu Ljubljana v upravljanje za nedoločen čas. Več kot eno leto stara odločitev o predaji grajskega stolpa je v času izbire med morebitnimi upravljavci razburjala javnost. Tako ali drugače sta Festival Ljubljana s Križankami in grajskim gričem ter CD s svojimi petimi dvoranami postala najmočnejša ponudnika "kulturnih" prostorov in organizatorja prireditev v prestolnici. Kot je pojasnil direktor Festivala Ljubljana Darko Brlek, sta vodstvi z omenjenim dogovorom hoteli utrditi in razviti dolgoletno sodelovanje ter prispevati k učinkovitosti mestne kulturne politike. Saj se je sodelovanje izkazalo že pri vzajemni "izposoji" prostorov. Festival Ljubljana je v času slabega vremena preseljeval prireditve v CD. Cankarjev dom pa je potreboval Križanke za izvedbo mednarodnega jazzovskega festivala in izrazil zanimanje za ljubljanski grad, kjer bi organiziral sprejeme in kongrese.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: