Iztok Klemenčič

 |  Mladina 41  |  Kultura

Avto umetnost

Avtomobilska industrija kot opora kulturni politiki

© Vinko Kernc

Pred slabim mesecem so bili nekateri šokirani, ko se je sredi Stare Ljubljane, ki je v domeni bolj ali manj konzervativnih mestnih kulturnih oblastnikov, pojavila spektakularna predstavitev neke posebne serije Mercedesa. Modna revija z odrom čez Ljubljanico, najmodernejši reflektorji, modne kreacije največjih slovenskih modnih znamk, celo didžeji in glasba čez polnoč. Res neverjetno, saj so nas še pred časom vodilni možje, ki se ukvarjajo s kulturnimi trendi v prestolnici, prepričevali, da v mestnem jedru takšna urbana kultura nima kaj početi. A eden izmed pokroviteljev predstavitve avtomobila je bila celo Mestna občina Ljubljana.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: