6. 11. 2003 | Mladina 44 | Kultura
Borci proti multinacionalkam
Skupina Yomango s promocijo kraje po trgovinah poziva k neposlušnosti in neposredni akciji proti mednarodnim korporacijam
Med plesanjem tanga v superblagovnici blago postaja Yomango
© Arhiv Yomango
So vas prepričali, da alternative ni več? Da jo mainstream takoj vključi vase, izprazni in spremeni v le še en artikel na globalnem trgu? Premislite znova, pred vami je Yomango. Mango je priljubljena španska oblačilna veriga, ki se širi po Evropi. Yomango v španskem žargonu pomeni 'kradem', kar izhaja iz španske besede 'manga', rokav, torej 'mangar' pomeni dajati v rokav, krasti. Yomango je nenavadna in samosvoja protimultinacionalka, ki z morda nelegalno, a zelo legitimno življenjsko prakso in občasnimi javnimi dogodki, kar vse nujno vključuje krajo multinacionalkam, kapitalizmu nastavlja skrajno neprijetno ogledalo in postavlja danes izjemno pomembna vprašanja. Kdo krade komu? Kaj je javno in kaj zasebno? Kakšen je kapitalizem danes? Kaj so multinacionalke in kako vplivajo na naša življenja? ... Pogovarjal sem se z nekaterimi člani odprte skupine - multinacionalke Yomango.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?