3. 12. 2003 | Mladina 47 | Kultura
Lublana je še zmeri bulana
Pankrti v klasični izvedbi
All Capone Štrajh Trio s komponistom Gregorjem Strnišo in baritonistom Alešem Marčičem
© Borut Krajnc
Že od daleč so s Tivolskega gradu odmevali milozveneči zvoki in v lahek korak je zibala prijetna melodija, ko so se najnovejši člani All Capone Štrajh Tria prejšnji teden sestali komaj na tretji skupni vaji. Po mozartovskih tipičnih tonih sploh ne bi mogli reči, da gre za priredbo pesmi legendarne jugoslovanske pank zasedbe Pankrti. Vendar se je že ob vzponu po stopnicah zaslišal glas baritonista in inženirja elektronike Aleša Marčiča: "Adijo, Ljubljana, adijo, Kodeljevo ..." in presenečenemu poslušalcu nakazal, da gre za rokenrol v klasični izvedbi. Malce presenetljivo, saj so resni, klasični godbeniki ob pojavu panka v sedemdesetih letih hiteli širši javnosti pojasnjevati, da to sploh ni nobena glasba in da gre le za brezvezno nabijanje kitar kar tja nekam v tri dni. S tem mnenjem pa se očitno ne strinja Celjan Gregor Strniša, komponist, producent in idejni vodja projekta All Capone Štrajh Tria. Strniši so profesorji na akademiji govorili, da pank ni glasba, "ker ima preveč politične note oziroma je tekst premočen". "Marsikdo je tudi očital, da je pank slabo odigran ali preenostaven. To so bili bolj predsodki," je odnos klasikov do panka razložil idejni oče Caponejev.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?