16. 12. 2004 | Mladina 50 | Kultura
Marketing ne more nadomestiti urbanizma
Profesor za urbanistično oblikovanje na fakulteti za arhitekturo Janez Koželj o tem, zakaj se mu načrt za novi Kolizej zdi sporen in kdo je kriv, da Ljubljana nima kreativnega urbanizma
© Katedra za urbanizem, FA
Da bo marketing nadomestil redni postopek odločanja. Po eni strani gre za pritisk na politiko, saj je letak napisan izrazito enostransko in ne razširja dialoga, temveč vse orožje porabi za to, da utemelji odločitev žirije in nakaže smer odločitve v mestnem svetu. Po drugi strani pa je zanimiv, ker je odprl to, kar sodobnemu urbanizmu manjka - namreč komuniciranje z javnostjo. Če bi imel mestni oddelek za urbanizem službo za stike z javnostjo, bi moral v objaviti nasprotna mnenja, ker bi se samo tako javna razprava lahko razvila s približno enakih izhodišč.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?