26. 11. 2006 | Mladina 47 | Kultura
"Naslov se rodi sam, kot kajmak"
Milorad Krstić, multivizualni umetnik
Milorad Krstić v ŠKUC-u
© Luka Novak
Minuli teden je v slovenski prestolnici tri večere zapored navduševal balkanski umetnik Milorad Krstić s svojimi stvaritvami. V torek smo v ŠKUC-u spremljali odprtje večmedijske razstave Das Anatomische Theater, v sredo sta bila v Kinodvoru v okviru filmske selekcije prikazana njegova kratka filma - s srebrnim berlinskim medvedom ovenčani animirani My baby left me in dokumentarec Budimpešta. Budimpešta pa je bila tudi tema razstave njegovih fotografskih podob na četrtkov večer v galeriji Fotografija. Prvi večer se je na otvoritvi zbralo precej zainteresiranih, na zidovih pa se je raztezala razstava dadaizma in futurizma kot sprehod skozi 20. stoletje: Rasputin in Larionov sta sosedovala z Balkan expressom, Tarkovski s prvo golo Marilyn iz Playboya, zraven pa še Rdeče brigade, kalašnikovka in gibanje za ženske pravice, Warhol, varšavski dogovor ... Razstava je aplikacija celotnega minulega stoletja: "Ni mi treba biti nogometni navijač, toda 20. stoletje ne more miniti brez nogometne žoge, Warhola ali Bonda, svetovnih ikon. Danes so to enako močni karakterji kot politične osebnosti ali Marilynka, ki je ne glede na Indiro Ghandi ali Jackie Kennedy ženska ikona minulega stoletja." Anatomski teater je pravzaprav projekt, ki teče, vsebuje pa njegove grafike, oblikovanje knjige in interaktivni CD Das Anatomische Theater, za katerega je prejel francosko nagrado MIFA za najboljši interaktivni projekt.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?