I Feel Theatre
Naši gledališčniki na tujih odrih
Uršula Cetinski
© Arhiv Mladine
Na svetu obstaja cela vrsta različnih gledališč, od amaterskih do profesionalnih, od lokalnih in regionalnih do nacionalnih in globalnih. Gledališča in gledališke skupine si po vsem svetu referenčnost in pomen zvečujejo tudi z mednarodnimi gostovanji. Na čim bolj ugledne festivale in odre gledališču uspe priti, tem višja je njegova simbolna vrednost, gostovanja na pomembnih svetovnih odrih pa se navsezadnje poznajo tudi pri končni bilanci. Mobilnost gledališča ni tako enostavna reč kot pri nekaterih drugih umetniških zvrsteh. Za literaturo je seveda ključno prevajanje v svetovne jezike, s katerim se pisatelj ali pesnik dotakne čim širšega kroga bralcev, še toliko imenitneje pa je, kadar knjiga izide pri založbi, ki ima tudi sicer omembe vreden ugled. Distribucija filmskih kolutov po zemeljski obli, od festivala do festivala, od kinematografa do kinematografa, se zdi ravno tako precej dinamična, to zadnja leta dokazujejo naši filmarji, ki se lahko pohvalijo z različnimi mednarodnimi priznanji. Mobilnost je malo bolj zapletena verjetno pri likovni umetnosti, kjer pa je (upam, da si pravilno predstavljam) spet razlika, ali od galerije do galerije potuje slika, kip ali instalacija.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?