Kralji in kraljica

Če hočete videti ekscentričen film, ki ima trenutke, za katere bi drugi filmi ubijali (in za katere morajo drugi filmi ubijati, in to dobesedno, ob toni digitalnih efektov), potem si poglejte Kralja in kraljice, ki je ringelšpil emocij, ran, brazgotin, spominov in tako kompliciranih odnosov, da bi jih lahko poslali na vojno - ali pa v M*A*S*H. Saj veste, na operacijo. A po drugi strani - to je film, ki se lahko dogaja le v bolnišnici.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Če hočete videti ekscentričen film, ki ima trenutke, za katere bi drugi filmi ubijali (in za katere morajo drugi filmi ubijati, in to dobesedno, ob toni digitalnih efektov), potem si poglejte Kralja in kraljice, ki je ringelšpil emocij, ran, brazgotin, spominov in tako kompliciranih odnosov, da bi jih lahko poslali na vojno - ali pa v M*A*S*H. Saj veste, na operacijo. A po drugi strani - to je film, ki se lahko dogaja le v bolnišnici.

Nora (Emmanuelle Devos), trgovka z umetninami, ki se je nekoč poročila s truplom, da bi imel njen sin očeta, izve, da njen oče (Maurice Garrel) umira, kar jo zbliža z Ismaelom (Mathieu Amalric), njenim nekdanjim ljubimcem, sicer maničnim violinistom, ki so ga - na sestrino željo - hospitalizirali. Le kdo se ne bi pustil hospitalizirati, če bi vedel, da ga bo zdravila Catherine Deneuve? Kralji in kraljica, epos Arnauda Desplechina (Straža, Moje seksualno življenje), nepredvidljivega francoskega auteurja, lepo pokaže, da so ljubezen in drugi intenzivni intimni odnosi nekaj, kar ljudi izčrpa, požre in klinično obnori, toda sam film obenem izčrpa, požre in obnori tudi vse tisto, s čimer se hrani - antično tragedijo, popkulturo, art film, soap opero in cinefilijo. Film, ki se gleda kot roman.