Črni mož

Boogeyman, 2005

Tim (Barry Watson), urednik neke revije, se po materini smrti vrne domov, v hišo, v kateri je odraščal. Jasno, odraščal je stresno - skupaj z demoni. Črni mož je pač prežal povsod - v omarah, pod posteljo, v kleti, na podstrešju, v pipah. Hiše, v katerih živi srednji razred, so prevelike, predimenzionirane. V njih je preprosto preveč prostora. In ves ta višek prostora - ta višek “sreče”, ta višek patriarhalne “nirvane” srednjega razreda - je vir groze. Navsezadnje, ko je bil Tim star 8 let, je ta višek prostora dobesedno požrl njegovega očeta. Za ljudi običajno rečemo, da se vdrejo v tla - Timov oče se je vdrl v omaro, simbol prosperitete srednjega razreda in ojdipske tesnobe. In ko Tim zdaj sklene, da bo eno noč sam preživel v očetnjavi, se Haunting, Poltergeist in Mora v Ulici brestov zrolajo v dizajnersko grozljivko, ki izgleda tako, kot da je posneta po kakem tisočstranskem špehu Stephena Kinga, od katerega so ohranili le tisto, kar je nujno za zgodbo o tem, da je odraščanje dizajnerska grozljivka.

PROTI