31. 8. 2005 | Mladina 35 | Kultura | Film
Hvalnica ljubezni
Eloge de l'amour, 2001
Jean-Luc Godard že dolgo ni posnel filma, o katerem bi se toliko govorilo. In le zakaj se ne bi - v Hvalnici ljubezni, ki je debitirala pred 11. septembrom in pred Bushevo revolucijo, je Ameriko in Hollywood prikazal kot parazita, ki kradeta Zgodovino. Ameriškim kritikom se je zdelo nepojmljivo, da se je nad ameriškimi filmi tako znesel Godard, ki so ga najbolj navdihovali prav ameriški filmi, navsezadnje, svoj prvenec Do zadnjega diha je posvetil h'woodskemu studiu Monogram. Mnogi ameriški kritiki so v tem videli le obupan poskus zagrenjenega starca, da bi se dvignil iz obskurnosti, v katero je padel. Toda sami dobro veste, da stvari dobijo smisel šele, ko je zgodbe konec - ko v njih pride Zgodovina. Ko novo ni več novo le zato, ker je podobno staremu.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?