6. 6. 2006 | Mladina 23 | Kultura | Film
Očka, ne ga srat!
RV, 2006
H'woodski filmi, ki brijejo norca iz h'woodskih filmov, le redko uspejo. Iz preprostega razloga: običajno izgledajo tako slabo kot filmi, iz katerih brijejo norca. Farsa Očka, ne ga srat! brije norca iz Robina Williamsa, ki igra dobro plačanega izvršilca neke korporacije, toda dnevi so mu očitno šteti - šefi ga hočejo zamenjati z mlajšim tipom. Williams se je pač obrabil - poteze, s katerim je prej premikal meje korporacije, zdaj ne vžgejo več. Kaj to pomeni, je na dlani: to je le alegorija Williamsove filmske kariere. Vsi se še dobro spomnimo časov, ko je bil Williams neuničljiv, ko je igral v samih hitih, ko je postal globalni trademark in ko je s svojimi “točkami” premikal finančne meje korporacij, za katere je igral... ee, delal, toda že tedaj je imel hud problem - bil je tako jokavo sladkoben in tako prisiljeno infantilen, da se je stalno gibal na robu emocionalnega izsiljevanja. Na vsak način je hotel, da bi ga ljubili tako, kot otroka ljubi mama - in kmalu je res izgledal kot nekdo, ki ga lahko ljubi le mama. Ko je svojo sladkobnost in svojo infantilnost dokončno prelevil v emocionalno izsiljevanje, je bil čas, da ga zamenja Adam Sandler... ee, mlajši tip.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?