28. 5. 2001 | Mladina 21 |
Času njegovo umetnost, umetnosti njeno svobodo
Krog ljudi, ki spremljajo umetnost, se pridobiva in širi počasi
Pred kratkim sem na Delovih kulturnih straneh zasledila nekaj misli, ki so postale izhodišče za današnjo meditacijo o trženju kulturnih vsebin. Pisalo je, da je za trenutno gledališko sceno v Sloveniji značilna polarizacija gledališča na "art" in "komercialno" produkcijo. Takšna delitev sicer ni ne vem kako subtilna, je pa pogojno dopustna, saj je v zadnjih nekaj letih v Sloveniji nastalo precej novih produkcijskih enot, osredotočenih predvsem na trženje gledališča. Avtor prispevka se najprej obregne ob tiste kulturne institucije, ki v Sloveniji "art" produkcijo promovirajo s "komercialnimi" marketinškimi prijemi, ki so po njegovem mnenju za tovrstno produkcijo vsebinsko preveč poceni. Nadaljuje pa z mislijo, da tovrstni marketing na "art" predstave pritegne občinstvo, ki ga te predstave ne potrebujejo in celo obratno. To občinstvo naj bi potrebovalo čisto nekaj drugega, predstave komercialnega tipa.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?