12. 3. 2002 | Mladina 10 |
Milena, narodnjaki in Victoria Holt
Slovenci so prepričani, da je država dolžna podpirati kulturo
© Tomo Lavrič
Nekoč nekje sem brala neko neumnost, da je bila po internetu izvedena globalna anketa med moško populacijo o ženskih atributih, ki so jim najbolj pri srcu. Na podlagi odgovorov so sestavili fotorobota najbolj željene ženske in šokirani spoznali, da ne gre gre za krhko blondinko, kakor so pričakovali, temveč malo krepkejšo rjavolasko. Če bi na podlagi ankete iz Raziskave o odnosu javnosti do kulturne problematike, (ki jo je po naročilu Ministrstva za kulturo julija lani izvedla Ninamedia d.o.o., rezultate pa je interpretiral Inštitut za civilizacijo in kulturo,) sestavili fotorobota povprečnega slovenskega uporabnika kulturnih dobrin, bi si ta najraje požvižgaval ob zvokih narodno-zabavne glasbe, vmes listal po uspešnici Victorie Holt, sobo pa bi mu krasil poster priljubljene Milene Župančič, morda kot nedolžne Mete sredi kmečke idile Cvetja v jeseni.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?