28. 11. 2004 | Mladina 47 |
Desnica se ogreva za cirkus
Kanada - o politični opciji, ki zabavi daje prednost pred umetnostjo
Uršula Cetinski
© Arhiv Mladine
Odkar pomnim, so bili Kanadčani za Evropejce nekakšen prototip uspeha. Na področju sodobne umetnosti, recimo gledališča in plesa, so bili sposobni ustvariti in razviti velike avtorske poetike, kot so jih v evropski prostor prinesli Robert Lepage, Edouard Lock, Marie Chouinard, Jean-Pierre Perreault, če naj omenim le nekaj izmed številnih referenčnih imen, ki so vplivala na umetnost že od 80. let dalje. Profesionalnost Kanadčanov je bila osupljiva. Tako na odru kot za njim; po menedžerski plati. Dosegli so nekakšen perfekcionizem, s katerim so obvladovali svet. Globalna uspešnost kanadskega gledališča in plesa je bila očitno tudi rezultat kulturne politike, ki si je mednarodno uveljavitev umetnikov postavila za eno izmed prednostnih poslanstev.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?