Borka

18. 11. 2011  |  Mladina 46  |  Kultura  |  Plošča

DJ Cam: Seven

2011, Inflammable

Francoski didžej Laurent Daumail, bolj znan kot Cam, ima svoje poglavje v zgodovini popularnih godb zaradi nesporne vloge pri razvoju scene triphopa sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja. Po prvih dveh albumih, ki sta pomenila domiselno spajanje jazza in hiphopa na počasnejši, bolj tripaški način kot pri ameriških sodobnikih, je hitro zabluzil v klišejske in šminkerske vode. Sedaj se vrača z albumom, ki je neke vrste hommage 'zlatim letom' in po avtorjevih besedah konkretno skupini Massive Attack. Čeprav je plošček po dolgem času prva v celoti poslušljiva Daumailova skovanka, pa niti ne ponudi nič novega in zaradi čezmerne osladnosti niti ne ujame povsem duha pohaške triphoperske scene. Retro kiks.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.