Goran Kompoš

13. 9. 2013  |  Mladina 37  |  Kultura  |  Plošča

Janelle Monáe: The Electric Lady

2013, Bad Boy

+ + + +

Potem ko je Monáejeva pred tremi leti s prvencem najprej navdušila kritike in nato še popularne medije, bi nekako pričakovali, da bo novi album očitneje ukrojen po okusu širšega občinstva. Pa ni. Med devetnajstimi skladbami s plošče The Electric Lady so morda le tri s potencialom radijskih hitov, v preostalih pa se precej nostalgično nasloni na zapuščino funka in soula ali pa z njimi igrivo in zvedavo širi podobo sodobnega R & B-ja. Ker v spogledovanju s preteklostjo ni kakšne dodane vrednosti, ploščo rešujejo predvsem gostje, najuspešneje Prince in Erykah Badu, in skladbe v sodobni urbani soul/hiphop preobleki. Bolj zrelo od prvenca, toda zdi se, da je Monáejeva preprosto najzanimivejša, kadar je najbolj igriva in norčava.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.