Saša Eržen

20. 3. 2015  |  Mladina 12  |  Kultura  |  Hudo

Vohunska barbika

Vsestransko sporna igrača

© Arhiv Mladine

Proizvajalec barbik, katerih prodaja upada že tretje leto zapored, je v škripcih. Po predstavitvi prvega interaktivnega modela na ameriškem sejmu igrač v New Yorku – kjer je bila pred šestinpetdesetimi leti barbika tudi prvič razstavljena – so se kritikam o slabem vplivu na samopodobo deklic pridružile še obtožbe nedopustnega vdiranja v zasebnost otrok.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.