Kritika / Beth Orton: Kidsticks

2016, Anti

Goran Kompoš
MLADINA, št. 23, 10. 6. 2016

+ + + +

Po zadnjih dveh albumih, s katerima je britanska pevka in ustvarjalka pesmi folktronico zamenjala z bolj klasičnim folkovskim izrazom, se z novo, šesto ploščo vrača k elektronski podobi. Toda ne nujno tisti, s katero je v letih okoli preloma tisočletja redno pobirala nominacije za nagrado brit. Na albumu Kidsticks akustično kitaro zamenja s sintetizatorjem, to pa botruje bolj igrivi podobi skladb, ki jih je z Andrewom Hungom (Fuck Buttons) posnela v Kaliforniji. Folkovsko senzibilnost vendarle ohrani z glasom in besedili o družini, prijateljskih in ljubezenskih odnosih ter temah, o katerih človek kontemplira pri petinštiridesetih. Po dveh desetletjih najmanj obremenjen album Ortonove, ki je očitno doživela novo glasbeno pomlad.

SjlHOpAzjxM

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

Profesorica mi je rekla: »Znala si za trojko, ker pa si Ciganka, ti s ponosom v redovalnico zapišem enico.«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

V središču

Smrt ni najhujše, kar se zgodi človeku

Upokojena otroška psihiatrinja in filantropinja dr. Anica Mikuš Kos o tem, zakaj bo podprla zakon o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja 

V središču

Zadnje pivo

Moški je bil preprosto žejen. Tako žejen, da bi dal življenje za še zadnje pivo v življenju.