Kaj z Adrio Airways?

Šarec rad šari po prihodnosti in se ne boji preteklosti, zato se v primeru Adrie Airways splača tvegati

Adria Airways (AA) se tri leta po privatizaciji vrača na politično prizorišče, ne kot dokaz uspešnosti, temveč nove poslovne katastrofe. Finančna in poslovna sanacija nista uspeli, razvojno tiči družba že desetletje v brezizhodnem položaju. Njena domala šestdesetletna poslovna zgodovina je učna ura, kje in kako grešiti, tako pod nekdanjimi komunisti kot novodobnimi kapitalisti. Država je kot dolgoletni lastnik družbo zavozila in jo prodala, novi nemški lastniki sedaj ne morejo preživeti brez državnih pomoči. Tragikomično, toda privatizacijo AA lahko očitno reši novo podržavljanje ali pa bo doživela stečaj in dokončno zaprtje. Kje tiči bistvo številnih zablod in kdo je zanje odgovoren?

Zakup člankov

Ta članek stane le 1 evro!
Nakup je preprost: POŠLJITE SMS z vsebino
MLADINA1 na številko 7890. KODO, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste lahko prebrali članek.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1

Celotna številka Mladine je vaša za 3,5 evra!
Nakup TEDENSKEGA dostopa je preprost: POŠLJITE SMS z vsebino
MLADINA2 na številko 7890. KODO, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste imeli aktiven dostop.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Zakup članka
    1 €
  • Tedenski zakup ogledov člankov
    3,5 €

Če želite zakupite članke za daljše obdobje, se morate .
Z dolgoročno NAROČNINO prihranite tudi do 25 %!

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.