Saša Eržen

 |  Mladina 5  |  Kultura  |  Hudo

Jajoper

Milo za moda

© Saša Eržen

Kozmetična industrija je pred leti naskočila še zadnji neosvojeni teritorij moškega telesa in ponudila posebno milo za testise, ki seže tja, kamor običajen gel za tuširanje očitno ne. Gel za moda »vsebuje izjemno nežno formulo, ki varuje obrambni mehanizem občutljivega, intimnega področja« in je 97-odstotno izdelan iz naravnih sestavin. Na voljo je v različicah z imeni, kot so classic, lovec, morski volk, žongler, magic rainbow, fakin, disko dancer (z aktivnim ogljikom), ledolomilec (s CBD-jem), džentlemen (z anti-aging učinkom) ter lucky lover (z afrodizijskim delovanjem). »Poskrbite za svoje zdravje in se umijte z razlogom!« pravi proizvajalec, ki pozornost moških usmerja na moda, enako kot vsakoletno novembrsko osveščanje z brki. »S tem izdelkom Biobaza podpira Movember – akcijo, ki novembra krepi zavedanje o pomembnosti samopregledovanja testisov, da bi maligno obolenje zgodaj odkrili in ga uspešno zdravili.« Ta podpora žal ostaja le na deklarativni ravni in pride prav predvsem, ko vsakega novembra predstavijo par novih vonjev šamponov za jajca – doslej smo jih našteli že vsaj deset. Idealna priložnost, da bi na embalažo natisnili navodila za samopregledovanje mod, pa vedno splava po vodi.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.