Izak Košir

 |  Mladina 8  |  Kultura  |  Dogodki

Pozor, kultura

Izbor razstav

Borut Krajnc: Prehajanje

Borut Krajnc: Prehajanje

Borut Krajnc: Prehajanje, Galerija Vžigalica, Ljubljana

03/03–28/03

Minilo je natanko eno leto od začetka izrednih ukrepov v prvem valu pandemije. Na zgodovinski trenutek se je izkušeni dokumentarno-reportažni fotograf Borut Krajnc, naš kolega z Mladine, v hipu odzval s fotografiranjem ustavljene ekonomije; prometa izpraznjenih cest, ljudi izpraznjenih ulic, izložb trgovin, barov, pekarn, frizerskih salonov, … Pogledi skozi steklene izložbe, v katere je usmeril svoj objektiv, nam razkrijejo, da prostori niso izpraznjeni ponudbe, izpraznjeni so družbe. Razstava, s katero Krajnc ponovno dokaže, da je vrhunski opazovalec in kronist dogajanja.

Vojteh, Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Ljubljana

Do 16/05

Mineva desetletje, odkar je umrl Vojteh Ravnikar, nesporni protagonist slovenske arhitekture v obdobju zadnjih desetletij 20. in prvega desetletja 21. stoletja. Dobro poznan je pečat, ki ga je pustil na Primorskem, kjer je ustvaril pretežni del svoje arhitekturne zapuščine. A v slovensko arhitekturno zgodovino se ni zapisal zgolj kot arhitekt, temveč tudi kot urednik, predavatelj, mentor in intelektualec. Arhitekture se ni loteval zgolj z mislijo na njene tehnične in oblikovne vidike, temveč tudi z etičnimi, družbenimi in estetskimi premisleki. V Muzeju za arhitekturo in oblikovanje je na ogled razstava, ki je nastala v sodelovanju z Ravnikar Gallery Space in je nekakšen spomenik Vojtehu Ravnikarju, na njej pa sodelujejo Duša Jesih, Maruša Zorec, Miljenko Licul, Mirsad Begić, Nacho Criado, Roman Uranjek, Simon Kocjančič, Tanja Radež, Tadej Vaukman in Zora Stančič.

Rujenje: Kristina Hočevar, Galerija Škuc, Ljubljana

Do 25/03

Razstava pesnice Kristine Hočevar z naslovom Rujenje se povezuje z istoimensko pesniško zbirko, ki tematizira zasebnost, nastala pa je po njenem bivanju na pesniški rezidenci na Kitajskem ter na podlagi izkušnje s tamkajšnjimi politikami nadzora. Koncept zasebnosti je močno zgodovinsko in kulturno pogojen. Rujenje o tem razmišlja z različnih vidikov, tudi prek umetnosti kot prakse, ki je prav tako razpeta med zasebnim in javnim.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.