Saša Eržen

 |  Mladina 33  |  Kultura  |  Hudo

Superge s pivom

Hoja po alkoholu

© Arhiv Mladine

Za klenega pivoljubca verjetno ni hujšega od tega, da je žejen in ima pri sebi pivo, a je to ujeto v podplatu čevlja in ga ni mogoče popiti. Superge Heinekicks, v katerih prosojnem podplatu se pretaka ležak, so tako namenjene predvsem pozerjem. Nastale so, kakopak, z namenom promocije, z njimi pa so pri tvrdki Heineken želeli novo, posebno izdajo piva približati generaciji Z (to je generacija, rojena za milenijci). Za podvig so moči združili z oblikovalcem Dominicom Ciambronejem, ki ustvarja pod vzdevkom The Shoe Surgeon, kirurg za čevlje. Pivo, ki ga promovirajo in s katerim je napolnjeno dno obutve, je blažjega okusa ter vsebuje manj alkohola od njihovega običajnega ležaka, štiri odstotke namesto petih. Z njim nameravajo napolniti le 32 parov šolnov, namenjenih izbrancem na azijskih trgih; najprej bodo do svojih pivskih korakov prišli redki privilegiranci v Singapurju, nato še v Vietnamu, Koreji, Indiji, na Kitajskem in Tajvanu. Za dodaten vtis bodo imele superge na jeziku snemljiv odpirač za steklenice, čeprav je pivo na voljo tudi v pločevinkah. To, da je barva tekočine v podplatu popolnoma enaka barvi urina, pa očitno nikogar ne moti.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.