23. 3. 2020 | Kultura
#ostanidoma
Plaktivatova zbirka plakatov na temo koronavirusa
Kristijan Andoljšek, Ana Ivandić(Agencija: Innovatif)
Pod okriljem Plaktivata so pozvali slovensko oglaševalsko stroko, da se s plakati odzove na aktualno problematiko. Zbirka se dnevno polni na družbenih omrežjih. Stroka s kreativnimi sporočili poziva posameznike k odgovornemu ravnanju. Korona ne izbira. Ti lahko! #ostanidoma. Skupaj proti negativnim posledicam koronavirusa. Širi sporočila tudi ti in deli najljubši plakat.
Plaktivat je TAM-TAM zagnal jeseni leta 2014, da bi najstarejši medij, mestni plakat, izkoristil za opozarjanje na probleme, ki pestijo našo družbo. Projekt ima jasen koncept: družbeno-odgovorna tema, kompetentni partner, ki se s problematiko aktivno ukvarja, strokovna žirija, sestavljena iz kreativcev, grafičnih oblikovalcev, umetniških direktorjev in poznavalcev problematike.
Lani so v ljubljanski Mestni hiši pripravili pregledno razstavo zmagovalcev in izbranih finalistov, plakatov, ki so plod petletnega TAM-TAM-ovega natečaja za oblikovanje mestnega plakata na družbeno odgov
VEČ O AKCIJI NA TEJ SPLETNI POVEZAVI >>
PREBERITE TUDI:
- Mesto in plakat
- Plakati, ki želijo spremeniti svet
- Količina medijev narašča, a vse več je površinskih razlag in nekakovostnih vsebin
- Vsaka druga ženska je žrtev psihičnega nasilja in vsaka četrta ženska je žrtev fizičnega nasilja
- Sovražni govor ljudi postavi v podrejeni položaj, jih razčloveči, ponižuje
- Petarde? Ne, hvala!
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.